Deze touroperator heeft een onprofessionele houding jegens klanten. Op het moment dat er een misverstand ontstaat wordt de klant meteen in het ongelijk gesteld. In plaats van hulp te verschaffen bij het oplossen van een probleem worden beschuldigingen geuit en excuses geëist. Ook wordt onjuiste informatie verschaft. Zo hebben wij expliciet om stoelen hoog op de tribune gevraagd. We ontvingen tickets voor de onderste rij, waarbij het uitzicht ernstig wordt belemmerd door een balustrade. De verklaring was dat de betreffende Grandstand vier maanden vóór de race was uitverkocht. In werkelijkheid bleek de helft van de tribune leeg en bovendien hebben wij de tickets negen maanden vóór de race besteld.
Deze touroperator is niet aangesloten bij de ANVR.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Klant onvriendelijk
Bezoek GP Tours Reviews over GP Tours
Nooit meer .
In maart kaarten besteld voor Monza en dan 4 weken voor vertrek zeggen dat de tribune op gekocht is door een bedrijf.
Nee gewoon de kaarten te laat besteld, maar wel gelijk betalen als je de kaarten
besteld. Nooit meer
Ben het inderdaad met Wim eens (zie mailverkeer tussen mijzelf en Marcel van GPTours) Heb overigens wel de tickets ontvangen als E-ticket via de mail (waarbij op de factuur vermeld staat dat deze via UPS verstuurd zullen worden en daar dan ook 9,95 euro als verzending en afhandeling kosten worden gerekend.
Marcel hallo,
Ik kan mijn reactie nou niet bestempelen als tekeer gaan zoals jij zegt. Wat mij verbaasd is dat zoals je zelf al aangeeft je 1000en kaarten verkoopt voor elke gp en ik dus ruim 5 maanden voor dat deze gp plaats vind al kaarten bestel en dan nog met de slechtsteplaatsen van deze groene tribune opgescheept wordt.
Mag er dus verders niets negatiefs over gezegd worden? Als het nu zo was dat ik bij mijn bestelling de mogelijkheid had gehad om een voorkeur voor een rij oid aan te geven en ik had hier geen gebruik van gemaakt dan had ik ook niets voor het zeggen gehad. Echter is er alleen de mogelijkheid om te kiezen voor een bepaalde tribune en daar houdt het mee op.
Maar al goed als je vind dat ik te keer ga dan denk ik dat er verders weinig te discussieren valt. Ik ga zeker zien te genieten van de komende gp en ga volgende keer wel jaar van te voren bestellen (bij een andere organisatie)
Met vriendelijke groet,
John
From: Marcel | GPTours
Sent: Thursday, October 27, 2016 4:21 PM
To: 'John'
Subject: RE: E-mailen - Bestelling_400004946.pdf
John,
Vervelend dat je het zo ervaart. Wij verkopen 1000en kaarten voor elke GP, ook deze. Als je op de bonnefooi gaat, zal het uitverkocht zijn, ben je aangewezen op de zwarte markt, dat zijn veelal valse kaarten, ben je nog verder van huis.
Ik begrijp alleen niet dat je zo tekeer gaat. Je boekt een tribune of staanplaats, zo krijg je deze ook conform. U bestelt, wij leveren.
Marcel
Van: John
Verzonden: donderdag 27 oktober 2016 16:18
Aan: Marcel | GPTours
Onderwerp: Re: E-mailen - Bestelling_400004946.pdf
Hallo Marcel
Zoals je schrijft: de kaart is de categorie welke ik besteld heb. Ja klopt inderdaad. Echter was er voor die categorie (groene tribune) verders geen enkele optie aan te geven bij de bestelling die op 5 juni 2016 geplaatst is bij jullie (dit is nog dik 5 maanden voor de wedstrijd plaats vind) Ik ga er ook niet van uit dat jullie organisatie enkel en alleen dit soort plaatsen ontvangt van het circuit.
In 2013 hadden wij zoals eerder gezegd ook zulke slechte plaatsen, maar dit kwam omdat we op de vrijdag op het circuit arriveerden en daar pas gingen kijken of er nog kaarten te krijgen waren. Volgens het circuit waren enkel deze slechte plaatsen nog beschikbaar daar verders bijna niemand (ook ticket bureaus dus) deze plekken wilde hebben/doorverkopen!! In mijn beleving vind ik dit antwoord dus vrij apart.
Kan dus eigenlijk voortaan beter gewoon op de bonnefooi gaan?
Met vriendelijke groet,
John
From: Marcel | GPTours
Sent: Thursday, October 27, 2016 4:09 PM
To: 'John'
Subject: RE: E-mailen - Bestelling_400004946.pdf
Hallo John
Dank voor je mail. Wij krijgen deze kaarten binnen zoals besteld, we hebben helaas geen input welke we kunnen geven aan het circuit. De kaart is de categorie welke je besteld hebt
Hier is niks aan te doen, het circuit is ook al zeker 2 maanden uitverkocht.
Ik begrijp je maar we hebben geleverd wat besteld is!
Groet en hopelijk toch veel plezier.
Marcel
Van: John
Verzonden: donderdag 27 oktober 2016 15:49
Aan: Marcel
Onderwerp: Re: E-mailen - Bestelling_400004946.pdf
Marcel goede middag,
Als ik het goed zie dan zijn dit zowat de allerslechtste plaatsen die er zijn. eerste rij is zover ik weet onderaan bij het gaas. Hier zie je dus nagenoeg niets van de wedstrijd en dan vind ik 65,- euro erg veel dinero voor een kaartje.
In 2013 hadden we nagenoeg dezelfde plaatsen (tribuna verde INFERIOR, sector 26, Fila A , Asiento 9.
Ik hoop dat je begrijpt dat ik voor dit soort plaatsen never nooit zoveel geld zou neertellen.
Hoor graag wat hier aan te doen is
Met vriendelijke groet,
John
From: Marcel | GPTours
Sent: Thursday, October 27, 2016 1:27 PM
To: 'John'
Subject: RE: E-mailen - Bestelling_400004946.pdf
Beste John,
Dank voor je mail. Hierbij de e-tickets voor de race. Deze uitprinten in kleur en dat zijn dan de plaatsen/entreebewijzen.
Het programma volgt dan begin volgende week.
Groet en alvast veel plezier toegewenst!
Marcel
Van: John
Verzonden: donderdag 27 oktober 2016 13:06
Aan: Marcel
Onderwerp: E-mailen - Bestelling_400004946.pdf
Goede middag,
ik wilde graag vragen wanneer bijgevoegde bestelling wordt verstuurd.
Wij vertrekken namelijk dinsdagmorgen 8 november al naar Valencia (met vliegtuig) en wil er graag zeker van zijn dat de tickets voor die tijd op mijn huisadres gearriveerd zijn.
Met vriendelijke groet,
John
Helemaal mee eens!
1 keer nooit meer!
Bezoek GP Tours Reviews over GP Tours