Na lang sparen eindelijk naar USA. 3 x telefonisch contact gezocht na twijfel over het in het bezit zijn van de juiste documenten.
Eenmaal op Schiphol helaas we gaan niet op vakantie want ons documenten zijn niet in orde EN de overstap vlucht was niet geregeld. Julia aan de telefoon zegt nog rustig maar dat maakt toch niet uit want u bezit toch niet de juiste documenten.
Ik heb voor ik dit bericht plaatste uiteraard eerst contact gezocht met Dreizen waarin ik het hele verhaal heb omschreven. Als antwoord staat in de voorwaarden. niks over de overstap en het telefonisch om advies vragen, deze email heb ik uiteraard 2 x opnieuw gestuurd om zeker te zijn van het antwoord wat ik kreeg van Mila. Helaas het antwoord is wederom zie onze voorwaarden. Dat ze vergeen een overstap te regelen op Londen naar de VS vergeten we gewoon. Ik helaas niet.
Na jarenlang sparen eindelijk naar de VS toch niet weg geld.. volgens Julia moest ik zelf maar een oplossing zoeken..
Fantastische rondreis door Spanje met VakantieStunt.nl!
Onze rondreis met de auto door Spanje, geboekt via VakantieStunt.nl, was werkelijk fantastisch! Vanaf het eerste contact tot aan de terugkomst was alles perfect geregeld.
De route was goed uitgestippeld met een mooie mix van bruisende steden zoals Barcelona en Sevilla, idyllische dorpjes en prachtige natuur. De hotels waren comfortabel en strategisch gelegen, zodat we optimaal konden genieten van de omgeving. De huurauto stond keurig op ons te wachten, en dankzij de duidelijke reisdocumenten en tips van VakantieStunt.nl verliep alles vlekkeloos.
Wat deze reis extra bijzonder maakte, was de vrijheid om Spanje op ons eigen tempo te ontdekken, zonder stress of gedoe. VakantieStunt.nl heeft echt gezorgd voor een zorgeloze en onvergetelijke ervaring.
Wij raden hen absoluut aan en boeken in de toekomst zeker weer bij VakantieStunt.nl! 🌟🌟🌟🌟🌟
Sterke punten â Deskundig reisadvies â Specialisten met uitgebreide kennis van bestemmingen.
â Inspirerende reisroutes â Aanbevelingen voor de mooiste plekken, bezienswaardigheden en verborgen parels.
â Lokale tips â Handige insider-tips voor restaurants, excursies en culturele ervaringen.
â Flexibele reisopties â Advies op maat voor self-drives, groepsreizen en luxe vakanties.
â Duidelijke reisdocumentatie â Compleet pakket met routebeschrijvingen en praktische informatie.
â Uitstekende klantenservice â Snel en vriendelijk contact via telefoon, e-mail
â Zorgeloze boeking â Duidelijke en transparante reserveringsprocedure.
â Maatwerk reizen â Mogelijkheid om reizen op basis van persoonlijke wensen samen te stellen.
â Betrouwbare partners â Samenwerking met gerenommeerde hotels, autoverhuurders en luchtvaartmaatschappijen.
â Prijs-kwaliteitverhouding â Competitieve prijzen zonder verborgen kosten.
Onze fly-drive door Noord-Italië, geboekt via VakantieStunt.nl, was een fantastische ervaring van begin tot eind. De route was zorgvuldig samengesteld en leidde ons langs enkele van de mooiste bestemmingen, zoals het bruisende Milaan, het romantische Verona en het betoverende Comomeer. Dankzij de flexibele opzet konden we onze dagen precies zo indelen als we wilden en volop genieten van de prachtige natuur, rijke cultuur en het verrukkelijke Italiaanse eten.
Tijdens onze reis verbleven we in sfeervolle en goed gelegen hotels, waar comfort en gastvrijheid voorop stonden. Van een charmant boutique hotel in het historische hart van Verona tot een luxe verblijf aan het serene Gardameer – alles was tot in de puntjes geregeld. Elke ochtend begonnen we met een heerlijk ontbijt, klaar voor weer een nieuwe ontdekkingsdag.
De huurauto die we via VakantieStunt.nl kregen, overtrof onze verwachtingen. Ruim, modern en in uitstekende staat, met een krachtige motor die zorgde voor een soepele en comfortabele rit door het schilderachtige landschap van Noord-Italië. De mooie, kronkelende wegen en panoramische uitzichten waren een genot om te verkennen.
Dankzij de geweldige organisatie van VakantieStunt.nl hoefden wij ons nergens zorgen over te maken. Alles verliep vlekkeloos, waardoor we ons volledig konden focussen op het ontdekken en genieten. Dit was een onvergetelijke reis, en zonder twijfel boeken we hier in de toekomst opnieuw!
Sterke punten Een onvergetelijke reis door Noord-Italië met VakantieStunt.nl!
Luxe en comfortabele hotels
Een topklasse huurauto
Perfect geregeld van A tot Z
De Spaanse zon schijnt inderdaad niet altijd. Nemen we over van een andere review. Slechts 1 negatieve review te vinden over deze organisatie. Mooi dachten we, en inderdaad te mooi om waar te zijn. Deze mensen slagen er in om ons vertrouwen te laten verdwijnen. Net zoals ons voorschot, want daar gaat dit over! Zeven maand voor de datum van aankomst willen we graag annuleren met wat voor ons een geldige reden is. Onmogelijk het voorschot teruggestort te krijgen volgens Patricia en Michiel, zelfs als de villa anderhalve maand na aanvraag van terugstorting van ons voorschot al opnieuw werd verhuurd. Vriendelijk blijven ze wel maar je voelt dat hier oneerlijke praktijken gebeuren en alle excuses zijn goed genoeg om te gebruiken. Geen enkele vorm van begrip of enige commerciele tussenkomst .Heel erg spijt dat we bij dit koppel beland zijn, bij nader inzien zouden we er nog geen auto durven van huren. Denk goed na vooraleer hierbij te boeken. In 10 jaar vakantiehuizen huren hebben we dergelijke oneerlijke behandeling nog nooit mee gemaakt. We blijven genieten van Spanje maar deze organisatie raden we niemand aan!
Ik ben een aantal keer met deze SingleSnow naar Les Menuires geweest. Heel leuk geweest dankzij begeleiders en de groep. Dit jaar naar Val Thorens (Les Balcons) geweest. Accomodatie was ok, als er iets mankeerde dan werd dat snel opgelost (zelfs met excuusbriefje en goedmakertje). Onze kok Leo verzorgde het onbijt en diner. Leo is een autoriteit in de keuken (e.o.). Hij wist iedere dag een heerlijk 3 gangen diner te bereiden. In onze groep waren ook mensen met dieetwensen en daar werd dan iets vervangend voor klaargemaakt. De begeleider was Joyce. Ze heeft iedere dag met ons geskied. Iemand was telefoon kwijt geraakt en zij heeft hem opgespoort (600 km pistes). Ze is bijzonder enthousiast zonder daarbij opdringerig te zijn. Joyce is zeer professioneel en proactief. In voorgaande reizen liet het kantoor wel eens steken vallen maar deze reis was alles helemaal prima. Voor mensen die alleen op wintersport willen maar toch het gezelschap van een groep willen hebben is een reis met SingleSnow een prima optie. Ook skiërs van 60 jaar en ouder zijn welkom wat niet bij iedere organisatie het geval is. Dankzij SingleSnow wederom een topvakantie.
Sterke punten Reisbegeleiding en catering,
Zwakke punten Kantoor laat nog wel is steken vallen. Levert wel is stress op. Deze editie niets van gemerkt alle liep op rolletjes
gewoon heel simpel ik ga al 10 jaar mee artiesten reizen van hart voor muziek die elk jaar georganiseert word met frank peters en rene weijmans samen gevolg altijd gord geregeld . altijd samen met een organisatie . dat anvr sgr aan gesloten is .kom altijd goed super hotel in turkey met heel veel nl artiesten mee .altijd goed en alles er op en er aan vlucht . transfer lucht haven hotel v.v en.ultra all in clusief gewoon top altijd vind ik wel
Sterke punten dat alles keurig netjes geregeld is
Zwakke punten die zijn.er niet .enals die er zijn ga naar de organisatie en het word op gelost
gewoon heel simpel ik ga al 10 jaar mee artiesten reizen van hart voor muziek die elk jaar georganiseert word met frank peters en rene weijmans samen gevolg altijd gord geregeld . altijd samen met een organisatie . dat anvr sgr aan gesloten is .kom altijd goed super hotel in turkey met heel veel nl artiesten mee .altijd goed en alles er op en er aan vlucht . transfer lucht haven hotel v.v en.ultra all in clusief gewoon top altijd vind ik wel
Sterke punten dat alles keurig netjes geregeld is
Zwakke punten die zijn.er niet .enals die er zijn ga naar de organisatie en het word op gelost
Wij zijn met 10 mensen allemaal vrienden naar een hotel van BTR REIZEN geweest wij hebben een zeer goede reis gehad zeer goed eten en schitterde jaarwisseling beleefd.
Complimenten BTR tot de volgende reis.
Really horrible experience with D-Reizen. My partner and I booked a trip to Turkey over D-Reizen, however when we arrived to the hotel they told us our reservation could not be found. Mind you, we had already paid for the trip in full MONTHS before. We called the “emergency number” that we were given by D-Reizen only to find out that it was out of order, and since it was the weekend, we couldn't get ahold of anyone at D-Reizen. We had to pay an additional fee to cover the nights at the hotel (in addition to the outrageous ATM fee we had to pay because the hotel wouldn't take card which was not refunded) until we could finally get ahold of someone on Monday morning . By then, we were already extremely stressed and worried that our money was gone. Turns out that D-Reizen had partnered up with a company that was supposed to pay for our trip, but that company had gone bankrupt and had forgotten to pay our hotel. We requested to be compensated (obviously), and were offered a “100€ voucher for the next time we book a vacation”. Hah. Never again. Their argument was that they had to pay a higher fee to the hotel since it was last minute, which does not sound like that would be my problem. They messed up our vacation and are now making it our problem. Save yourself the trouble and just book the vacation yourself.
Kerst in Mayschoss Wat een beleving. Hotelkamers waren niet klaar bij aankomst. Moesten 2 uur wachten op de sleutel, en dat na een busreis van 8 uur. Eindelijk de kamer op, geen warm water. Dat was zondag, maandag en dinsdag koud douchen. Woensdagmiddag eindelijk warm water. Maar dat van vertrek op vrijdag was er weer geen warm water. Wc liep niet door. Wandelen langs de Ahr was onmogelijk. Helaas nog steeds een soort oorlogsgebied 3 jaar na de overstromingsramp. Bouwvakkers waren bijna dag en nacht bezig in het hotel. Ook het aangeboden programma klopte van geen meter. Werden afgezet in plaatsen waar geen ene soort van vertier of vermaak was. Heel veel gesloten met Kerst, maar daar moet het reisbureau toch naar informeren. Nog nooit zo'n ongezellige kerst gehad. Wel volledige reissom moeten betalen, schandalig!!!! Snap niet wie er bij BTR onderzoek doet naar reisbestemmingen. In 1 woord verschrikkelijk. Het enige positieve was het personeel, niet de eigenaar maar echt het personeel. Zij deden ontzettend hun best.
Meest waardeloze klachtenafhandeling ooit! We hadden een vakantie geboekt in een 5-persoons familiekamer in Turkije. Bij aankomst bleek er een probleem met de geboekte kamer. Er was een 5-persoons familiekamer met twee aparte slaapvertrekken geboekt (een voor ons heel belangrijk onderdeel bij de selectie van een hotel), bij aankomst bleek het hotel helemaal niet over dergelijke kamers te beschikken. Op dat moment kon het hotel geen andere oplossing bieden dan ons twee standaardkamers voor 3 personen aanbieden (kamer 5011 en 5012, niet zijnde kamers dicht bij elkaar). Onder protest heb ik dit moeten accepteren omdat wijzelf en onze kinderen toe waren aan nachtrust. Mijn partner is met één van de kinderen op de ene kamer gaan slapen en ikzelf met 2 van de kinderen op de andere kamer). Op 29 juli in de ochtend om 8.30 uur heb ik mij direct gemeld bij de receptie van het hotel. De medewerker vertelde mij dat hij geen ander aanbod kon doen dan wat de nachtreceptie al aangeboden had aangezien het kamer dus niet over 5-persoons familiekamers beschikt, in tegenstelling tot wat er aan ons verkocht is door Adotravel. De reisleidster (Eveline van Bart) van Adotravel was op dat moment toevallig ook in het hotel en is met mij in gesprek gegaan. Zij is ook met het hotel in gesprek gegaan. Er was namelijk een 4-persoons familiekamer vrij met twee aparte slaapkamers. Ik heb aangegeven akkoord te gaan met een kamer als deze met het toevoegen van een extra bed of matras voor 1 van de kinderen. Ik heb de kamer gezien en die ruimte was aanwezig en deze oplossing was blijkbaar eerder in juli ook een keer aan een reisgezelschap geboden. Het hotel wilde hier echter niet meer aan meewerken aangezien er geen kamers en bedden meer vrij zouden zijn. Ik heb aangegeven dat dat mij bevreemde aangezien wij nu zelfs twee kamers bezet hielden. Maar het hotel werkte hier niet aan mee. Het enige alternatief was 2 kamers iets dichter bij elkaar dan de huidige situatie.
Ik heb uiteindelijk gevraagd om de helft van de reissom over de eerste 3 (van 12) nachten te vergoeden, wat neer komt op nog geen 500 euro.
Van meneer afdeling Legal van Adotravel heb ik een fantastische inhoudelijke terugkoppeling gekregen na slechts 17 weken:
Een reactie vanuit Turkey heeft enige tijd op zich laten wachten.
U heeft geboekt een familiekamer voor 5 personen welke u klaarblijkelijk als te klein heeft beschouwd. Hierna heeft het hotel direct aangeboden om u te voorzien van twee dubbele kamers die dichtbij elkaar lagen welk aanbod u heeft geweigerd.
Vervolgens heeft u gevraagd om een hotelwijziging. Ook aan dit verzoek is gehoor geven, althans u kon verhuizen naar Arnor Deluxe zonder bijkomende kosten. Ondanks uw eigen verzoek heeft u dit ook geweigerd waarna u genoegen nam met twee dubbele kamers.
De wet is niet bedoeld om automatisch reizigers maar te compenseren wanneer een onderdeel van de reis in hun beleving niet helemaal verloopt zoals gewenst. Er moet sprake zijn van een evidente tekortkoming in de nakoming van de reisovereenkomst welke niet kan worden hersteld.
Gelet op dat u de kamer te klein vond; vervolgens meerdere voorstellen zijn gedaan om u - onverplicht - tegemoet te komen en de uiteindelijke oplossing was gelegen in twee kamers zonder dat u daarvoor heeft moeten bijbetalen maakt dat er geen rechtsgrond bestaat voor enige nadere compensatie.
Op mijn reactie dat de door meneer Legal genoemde feiten onjuist zijn en het verzoek om de daadwerkelijke feiten opnieuw te beoordelen kreeg ik een reactie dat hij mij van antwoord gediend had. Daarmee werd het afgedaan. Chapeau Adotravel!!!
Wanneer je online boekt, kun je bij problemen alleen communiceren per mail. Er is een telefonische klantenservice, maar zij mogen niks.
De service van de online klantenservice is niet bestaand. 3 weken na boeking van onze reis naar Egypte, bleek ons hotel te gaan verbouwen en het hele buitenzwembad en de tuin dicht te zijn. Verder zou er tussen 9:00-17:00 sprake zijn geluidsoverlast.
Uiteraard wilden wij graag omboeken. Dit kon tegen een omboektarief van €34,50. Echter de prijs van het andere hotel wat we hadden uitgekozen, was €200,- duurder, dan waarvoor dit hotel op de website van D-reizen werd aangeboden. €234,50 aan extra kosten, waar niet over te praten valt. Annuleren is ook geen optie, dat kost €550,-.
Echt schandalig! En frustrerend! Wij boeken nooit meer bij D-reizen.
Reactie op respons van D-reizen: Volgens de richtlijnen van ACM hoor je bij een grote wijzigingen de reis kosteloos te kunnen annuleren. Aangezien wij het hotel hadden uitgezocht vanwege de prachtige tuin met zwembad, is daar de gehele vakantie geen gebruik van kunnen maken zeker een grote wijziging. Het gaat tenslotte niet om een tennisbaan die een paar dagen dicht is oid.
Wij hadden best willen omboeken, maar €200,- meer moeten betalen, dan de reis nu op jullie website kost, is geen nette oplossing.
NOOIT MEER EEN BOEKING bij CHEAP TICKETS ! - September 2024 zijn er 3 retour tickets gekocht naar Bangkok met vertrekdatum 03-02-025 retour 24-02-2025. Een van de reizigers wil zijn vertrekdatum naar 13-01-2025 verplaatsen. SIMPELE vraag toch ! En dan begint er een eindeloze mail/chat/telefoon verkeer waarin cheap tickets zegt dat ze dit niet kunnen wijzigen, sturen je naar de KLM - aller behulpzaamst - en hebben een administratieve handeling verricht om de ""groep"" te splitsen zodat CHEAP TICKETS deze wijziging op 1 van de passagiers kan aanpassen. Alleen CHEAP TICKETS kan dit hierna verder aanpassen ( uiteraard tegen bijbetaling) Vervolgens uiteindelijk na eindeloos chat/mail verkeer een mail ontvangen met de correcte wijziging en een bijbetaling van €375,00 , waarna de account bevestiging volgde met een PAYLINK voor €1131,00 met nog steeds de ongewijzigde datum. Het hele circus aan correspondentie weer opnieuw opgestart -inmiddels 3 weken verder, en een bastion waar niet doorheen te komen is, terwijl alle mail bevestigingen er zijn, maar niemand kijkt, niemand pakt het naar behoren op. Ze forceren je gewoon om een complete nieuwe retour ticket te kopen, en de reeds betaalde ticket kun je als verloren beschouwen. Je krijgt te maken met Travix, met AI chatbots, alles in het engels, NIET DOORHEEN TE KOMEN. Niemand die schijnbaar in staat is om alle voorliggende communicatie te lezen en te handelen. Juridisch zijn ze verplicht om deze wijziging door te voeren. BOEK rechtstreeks bij een vliegmaatschappij en laat deze zogenaamde ""aanbieders"" links liggen.
Sterke punten website -boeken - is eenvoudig
Zwakke punten schandalige ontoegankelijke klantenservice via chatbox / email / niemand leest -niemand pakt het dossier op, als robots wordt er gereageerd.
van 11 tot 14 oktober 2024 ben ik samen met twee vriendinnen, mee geweest naar de Ardennen, waar we verbleven in het Manoir. Helaas hebben we een aantal zaken ervaren die onze verwachtingen niet hebben waargemaakt.
Tot onze teleurstelling werden we in een van de kleinste kamers geplaatst met zijn 3en. Er was nauwelijks ruimte voor onze koffers, waardoor we constant over elkaar heen moesten leven. Dit gaf ons geen rustig en comfortabel verblijf. De kamer was simpelweg te krap voor drie personen met bagage.
Daarnaast had de dichtstbijzijnde douche geen warm water, waardoor we genoodzaakt waren om door de gang te lopen naar een andere douche. Deze werd echter door zoveel mensen gebruikt dat we vaak moesten wachten. Bovendien wisselde de temperatuur van het water voortdurend, wat het douchen zeer onaangenaam maakte.
Daarnaast viel het me op dat de waterleidingen in de villa van lood zijn. Villa Vibes bood kraanwater aan dat uit deze leidingen kwam, wat mij een ernstige gezondheidskwestie lijkt. Toen ik dit aangaf bij de reisleiders, werd hier nonchalant op gereageerd. Er werd bijvoorbeeld geen alternatief, zoals flessenwater, aangeboden.
Ik heb later dit ook via de mail aangegegeven aan Villa Vibes, waarbij hun reactie het volgende was "Waterleidingen van lood hebben gelukkig geen invloed op de gezondheid. Alleen bij grote hoeveelheden en langdurig gebruik kan dit een invloed hebben op kinderen tot 7 jaar en zwangere vrouwen." Dus ook hier zijn ze niet van plan om simpelweg een oplossing te vinden hiervoor.
Ik wil ook benadrukken dat ik niet de enige ben met deze ervaring. Naast mijn vriendinnen waren er meerdere deelnemers die ontevreden waren over de accommodatie.
al met al: villa vibes is er om je geld aan te nemen, maar vooral geen oplossingen te zoeken zelfs al gaat het om je gezondheid
Robert van Dari Java weet alles en regelt alles wat je wilt tijdens de reis, maar geeft ook advies waar nodig. Eigen vervoer met vaste chauffeurs. Hotels op hele goede locaties.
Samen met mijn dochter een topreis gehad mede door Gatot , onze chauffeur.
Met dit reisbureau moet je inzee gaan, je wordt niet teleurgesteld!
Sterke punten Individuele en persoonlijke begeleiding.
Wij zijn al een tijdje bezig met een bijzondere reis naar India komende januari. Ruim op tijd 4 enkele tickets geboekt en 2 x 2 tickets retour met verschillende datums, mijn vrouw en ik blijven langer. Alles mooi op tijd geregeld en ondertussen al lekker met de voorpret begonnen.
Afgelopen week krijgen wij ineens een email van cheaptickets dat onze 4 tickets voor de heenreis zijn geannuleerd. De reden "ze zijn geannuleerd door de airline".
Verder ook geen oplossing of alternatieve tickets ofzo, deze zullen wel duurder zijn en dan moeten ze er geld bijdoen...
Ook kregen we de mededeling dat ONS geld pas binnen 8 TOT 10 WEKEN retour komt.
Als ze dan annuleren, stort dan ook gelijk het geld retour zodat wij dit kunnen gebruiken voor nieuwe tickets!
Mag dit juridisch überhaupt wel? Het is ONS geld en zij annuleren en houden het vervolgens maanden vast...
Komt er nog eens bij, mochten wij door hun toedoen onze retourtickets moeten wijzigen, wij flink moeten bijbetalen. Mochten wij door deze actie helemaal niet meer kunnen gaan, onze retour tickets annuleren is dus ook niet mogelijk...
Kortom, zij veroorzaken een probleem door zomaar te annuleren en de klant lost het zelf maar op! En wat je ook doet, het gaat sowieso veel geld kosten.
Als je dan contact opneemt en het uitlegt krijg je de standaard bla bla bla.
Totaal kansloos en ze doen niets voor je!
Via een oud coll zijn we in contact gekomen met Maurice van Cuscoperu.nl. Maurice heeft ons een mooi reisvoorstel gedaan voor 4 weken Peru en Bolivia. Alles was tot in de puntjes geregeld. Zowel de taxi's als de gidsen waren op tijd en waren super vriendelijk. De geboekte hotels waren prima. We hebben dankzij Maurice de mooiste reis van ons leven gemaakt.
Sterke punten Afspraken worden nagekomen. Alles tot in de puntjes geregeld en geen onverwachte kosten.
Heel slechte ervaring,mensen
Review over Bas TravelNooit in zee gaan met zulke oplichters
Sterke punten
Geen sterke kant alles nihil
Zwakke punten
Oplichter
verkeerde informatie na 3 x te
Review over D-Reizen.nlNa lang sparen eindelijk naar USA. 3 x telefonisch contact gezocht na twijfel over het in het bezit zijn van de juiste documenten.
Eenmaal op Schiphol helaas we gaan niet op vakantie want ons documenten zijn niet in orde EN de overstap vlucht was niet geregeld. Julia aan de telefoon zegt nog rustig maar dat maakt toch niet uit want u bezit toch niet de juiste documenten.
Ik heb voor ik dit bericht plaatste uiteraard eerst contact gezocht met Dreizen waarin ik het hele verhaal heb omschreven. Als antwoord staat in de voorwaarden. niks over de overstap en het telefonisch om advies vragen, deze email heb ik uiteraard 2 x opnieuw gestuurd om zeker te zijn van het antwoord wat ik kreeg van Mila. Helaas het antwoord is wederom zie onze voorwaarden. Dat ze vergeen een overstap te regelen op Londen naar de VS vergeten we gewoon. Ik helaas niet.
Na jarenlang sparen eindelijk naar de VS toch niet weg geld.. volgens Julia moest ik zelf maar een oplossing zoeken..
Sterke punten
zijn die er ?
Zwakke punten
communicatie en oplossend vermogen
Rondreis door Spanje
Review over VakantieStunt.nlFantastische rondreis door Spanje met VakantieStunt.nl!
Onze rondreis met de auto door Spanje, geboekt via VakantieStunt.nl, was werkelijk fantastisch! Vanaf het eerste contact tot aan de terugkomst was alles perfect geregeld.
De route was goed uitgestippeld met een mooie mix van bruisende steden zoals Barcelona en Sevilla, idyllische dorpjes en prachtige natuur. De hotels waren comfortabel en strategisch gelegen, zodat we optimaal konden genieten van de omgeving. De huurauto stond keurig op ons te wachten, en dankzij de duidelijke reisdocumenten en tips van VakantieStunt.nl verliep alles vlekkeloos.
Wat deze reis extra bijzonder maakte, was de vrijheid om Spanje op ons eigen tempo te ontdekken, zonder stress of gedoe. VakantieStunt.nl heeft echt gezorgd voor een zorgeloze en onvergetelijke ervaring.
Wij raden hen absoluut aan en boeken in de toekomst zeker weer bij VakantieStunt.nl! 🌟🌟🌟🌟🌟
Sterke punten
â Deskundig reisadvies â Specialisten met uitgebreide kennis van bestemmingen.
â Inspirerende reisroutes â Aanbevelingen voor de mooiste plekken, bezienswaardigheden en verborgen parels.
â Lokale tips â Handige insider-tips voor restaurants, excursies en culturele ervaringen.
â Flexibele reisopties â Advies op maat voor self-drives, groepsreizen en luxe vakanties.
â Duidelijke reisdocumentatie â Compleet pakket met routebeschrijvingen en praktische informatie.
â Uitstekende klantenservice â Snel en vriendelijk contact via telefoon, e-mail
â Zorgeloze boeking â Duidelijke en transparante reserveringsprocedure.
â Maatwerk reizen â Mogelijkheid om reizen op basis van persoonlijke wensen samen te stellen.
â Betrouwbare partners â Samenwerking met gerenommeerde hotels, autoverhuurders en luchtvaartmaatschappijen.
â Prijs-kwaliteitverhouding â Competitieve prijzen zonder verborgen kosten.
Fantastische ervaring
Review over VakantieStunt.nlOnze fly-drive door Noord-Italië, geboekt via VakantieStunt.nl, was een fantastische ervaring van begin tot eind. De route was zorgvuldig samengesteld en leidde ons langs enkele van de mooiste bestemmingen, zoals het bruisende Milaan, het romantische Verona en het betoverende Comomeer. Dankzij de flexibele opzet konden we onze dagen precies zo indelen als we wilden en volop genieten van de prachtige natuur, rijke cultuur en het verrukkelijke Italiaanse eten.
Tijdens onze reis verbleven we in sfeervolle en goed gelegen hotels, waar comfort en gastvrijheid voorop stonden. Van een charmant boutique hotel in het historische hart van Verona tot een luxe verblijf aan het serene Gardameer – alles was tot in de puntjes geregeld. Elke ochtend begonnen we met een heerlijk ontbijt, klaar voor weer een nieuwe ontdekkingsdag.
De huurauto die we via VakantieStunt.nl kregen, overtrof onze verwachtingen. Ruim, modern en in uitstekende staat, met een krachtige motor die zorgde voor een soepele en comfortabele rit door het schilderachtige landschap van Noord-Italië. De mooie, kronkelende wegen en panoramische uitzichten waren een genot om te verkennen.
Dankzij de geweldige organisatie van VakantieStunt.nl hoefden wij ons nergens zorgen over te maken. Alles verliep vlekkeloos, waardoor we ons volledig konden focussen op het ontdekken en genieten. Dit was een onvergetelijke reis, en zonder twijfel boeken we hier in de toekomst opnieuw!
Sterke punten
Een onvergetelijke reis door Noord-Italië met VakantieStunt.nl!
Luxe en comfortabele hotels
Een topklasse huurauto
Perfect geregeld van A tot Z
Denk na voor je boekt
Review over SpaanseZonDe Spaanse zon schijnt inderdaad niet altijd. Nemen we over van een andere review. Slechts 1 negatieve review te vinden over deze organisatie. Mooi dachten we, en inderdaad te mooi om waar te zijn. Deze mensen slagen er in om ons vertrouwen te laten verdwijnen. Net zoals ons voorschot, want daar gaat dit over! Zeven maand voor de datum van aankomst willen we graag annuleren met wat voor ons een geldige reden is. Onmogelijk het voorschot teruggestort te krijgen volgens Patricia en Michiel, zelfs als de villa anderhalve maand na aanvraag van terugstorting van ons voorschot al opnieuw werd verhuurd. Vriendelijk blijven ze wel maar je voelt dat hier oneerlijke praktijken gebeuren en alle excuses zijn goed genoeg om te gebruiken. Geen enkele vorm van begrip of enige commerciele tussenkomst .Heel erg spijt dat we bij dit koppel beland zijn, bij nader inzien zouden we er nog geen auto durven van huren. Denk goed na vooraleer hierbij te boeken. In 10 jaar vakantiehuizen huren hebben we dergelijke oneerlijke behandeling nog nooit mee gemaakt. We blijven genieten van Spanje maar deze organisatie raden we niemand aan!
Topvakantie in Val Thorens
Review over SingleSnowIk ben een aantal keer met deze SingleSnow naar Les Menuires geweest. Heel leuk geweest dankzij begeleiders en de groep. Dit jaar naar Val Thorens (Les Balcons) geweest. Accomodatie was ok, als er iets mankeerde dan werd dat snel opgelost (zelfs met excuusbriefje en goedmakertje). Onze kok Leo verzorgde het onbijt en diner. Leo is een autoriteit in de keuken (e.o.). Hij wist iedere dag een heerlijk 3 gangen diner te bereiden. In onze groep waren ook mensen met dieetwensen en daar werd dan iets vervangend voor klaargemaakt. De begeleider was Joyce. Ze heeft iedere dag met ons geskied. Iemand was telefoon kwijt geraakt en zij heeft hem opgespoort (600 km pistes). Ze is bijzonder enthousiast zonder daarbij opdringerig te zijn. Joyce is zeer professioneel en proactief. In voorgaande reizen liet het kantoor wel eens steken vallen maar deze reis was alles helemaal prima. Voor mensen die alleen op wintersport willen maar toch het gezelschap van een groep willen hebben is een reis met SingleSnow een prima optie. Ook skiërs van 60 jaar en ouder zijn welkom wat niet bij iedere organisatie het geval is. Dankzij SingleSnow wederom een topvakantie.
Sterke punten
Reisbegeleiding en catering,
Zwakke punten
Kantoor laat nog wel is steken vallen. Levert wel is stress op. Deze editie niets van gemerkt alle liep op rolletjes
super gergeld altijd
Review over FP2000.nlgewoon heel simpel ik ga al 10 jaar mee artiesten reizen van hart voor muziek die elk jaar georganiseert word met frank peters en rene weijmans samen gevolg altijd gord geregeld . altijd samen met een organisatie . dat anvr sgr aan gesloten is .kom altijd goed super hotel in turkey met heel veel nl artiesten mee .altijd goed en alles er op en er aan vlucht . transfer lucht haven hotel v.v en.ultra all in clusief gewoon top altijd vind ik wel
Sterke punten
dat alles keurig netjes geregeld is
Zwakke punten
die zijn.er niet .enals die er zijn ga naar de organisatie en het word op gelost
super gergeld altijd
Review over FP2000.nlgewoon heel simpel ik ga al 10 jaar mee artiesten reizen van hart voor muziek die elk jaar georganiseert word met frank peters en rene weijmans samen gevolg altijd gord geregeld . altijd samen met een organisatie . dat anvr sgr aan gesloten is .kom altijd goed super hotel in turkey met heel veel nl artiesten mee .altijd goed en alles er op en er aan vlucht . transfer lucht haven hotel v.v en.ultra all in clusief gewoon top altijd vind ik wel
Sterke punten
dat alles keurig netjes geregeld is
Zwakke punten
die zijn.er niet .enals die er zijn ga naar de organisatie en het word op gelost
Kerstreis Valkenburg
Review over BTR ReizenWij zijn met een busreis met een kerstreis van BTR REIZEN meegeweest naar Valkenburg, echt geweldige reis gehad alles was prima verzorgd.
Sterke punten
Alles was goed en fijn afhandeling door het reisbureau.
Zwakke punten
Geen
Oud en nieuwejaarreis
Review over BTR ReizenWij zijn met 10 mensen allemaal vrienden naar een hotel van BTR REIZEN geweest wij hebben een zeer goede reis gehad zeer goed eten en schitterde jaarwisseling beleefd.
Complimenten BTR tot de volgende reis.
Sterke punten
Snelle en correcte afhandeling
Zwakke punten
Geen
Horrible Experience
Review over D-Reizen.nlReally horrible experience with D-Reizen. My partner and I booked a trip to Turkey over D-Reizen, however when we arrived to the hotel they told us our reservation could not be found. Mind you, we had already paid for the trip in full MONTHS before. We called the “emergency number” that we were given by D-Reizen only to find out that it was out of order, and since it was the weekend, we couldn't get ahold of anyone at D-Reizen. We had to pay an additional fee to cover the nights at the hotel (in addition to the outrageous ATM fee we had to pay because the hotel wouldn't take card which was not refunded) until we could finally get ahold of someone on Monday morning . By then, we were already extremely stressed and worried that our money was gone. Turns out that D-Reizen had partnered up with a company that was supposed to pay for our trip, but that company had gone bankrupt and had forgotten to pay our hotel. We requested to be compensated (obviously), and were offered a “100€ voucher for the next time we book a vacation”. Hah. Never again. Their argument was that they had to pay a higher fee to the hotel since it was last minute, which does not sound like that would be my problem. They messed up our vacation and are now making it our problem. Save yourself the trouble and just book the vacation yourself.
Mayschoss Kerst 2024
Review over BTR ReizenKerst in Mayschoss Wat een beleving. Hotelkamers waren niet klaar bij aankomst. Moesten 2 uur wachten op de sleutel, en dat na een busreis van 8 uur. Eindelijk de kamer op, geen warm water. Dat was zondag, maandag en dinsdag koud douchen. Woensdagmiddag eindelijk warm water. Maar dat van vertrek op vrijdag was er weer geen warm water. Wc liep niet door. Wandelen langs de Ahr was onmogelijk. Helaas nog steeds een soort oorlogsgebied 3 jaar na de overstromingsramp. Bouwvakkers waren bijna dag en nacht bezig in het hotel. Ook het aangeboden programma klopte van geen meter. Werden afgezet in plaatsen waar geen ene soort van vertier of vermaak was. Heel veel gesloten met Kerst, maar daar moet het reisbureau toch naar informeren. Nog nooit zo'n ongezellige kerst gehad. Wel volledige reissom moeten betalen, schandalig!!!! Snap niet wie er bij BTR onderzoek doet naar reisbestemmingen. In 1 woord verschrikkelijk. Het enige positieve was het personeel, niet de eigenaar maar echt het personeel. Zij deden ontzettend hun best.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Geen toegevoegde waarde
Review over ABC TravelVia ABC Travel hebben we een groepsreis naar Suriname geboekt. Nadat de boeking was afgerond kregen we de nota en werd medegedeeld dat er voor Suriname zelf een voucher voor de entree-fee aangeschaft moest worden voor �50,�. Jammer dat dit niet bij de informatie stond. Voor vertrek hebben we zelf contact opgenomen met KLM om de stoelen te reserveren, hetgeen bij een groep toch wel zeer gewenst is. Het programma in Suriname is daar uitgevoerd door Waterproof Tours. De omschrijving van het programma, zo overgenomen van Waterproof Travel, was zeker niet zodanig dat we wisten wat ons te wachten stond (o.a. vijf dagen achtereen �uit de rugzak leven�) Bijzonder was dat we de taxikosten voor een door ons gewenste programmawijziging op de privérekening van een medewerker over moesten maken en daarbij werd vermeld dat we geen omschrijving bij de overboeking moesten vermelden.
ABC Travel is waarschijnlijk erg gericht op de ABC eilanden (Antillen), maar voegt niets toe aan een reis naar Suriname die feitelijk door Waterproof Travel wordt uitgevoerd. En boeken bij KLM gaat evengoed als je dat rechtstreeks doet. Blijft dat Suriname een mooi land is met een prettige bevolking. Een mooie reisbestemming!
Zwakke punten
Geen toegevoegde waarde bij deze reis naar Suriname
Slechte klachtenafhandeling!
Review over Ado TravelMeest waardeloze klachtenafhandeling ooit! We hadden een vakantie geboekt in een 5-persoons familiekamer in Turkije. Bij aankomst bleek er een probleem met de geboekte kamer. Er was een 5-persoons familiekamer met twee aparte slaapvertrekken geboekt (een voor ons heel belangrijk onderdeel bij de selectie van een hotel), bij aankomst bleek het hotel helemaal niet over dergelijke kamers te beschikken. Op dat moment kon het hotel geen andere oplossing bieden dan ons twee standaardkamers voor 3 personen aanbieden (kamer 5011 en 5012, niet zijnde kamers dicht bij elkaar). Onder protest heb ik dit moeten accepteren omdat wijzelf en onze kinderen toe waren aan nachtrust. Mijn partner is met één van de kinderen op de ene kamer gaan slapen en ikzelf met 2 van de kinderen op de andere kamer). Op 29 juli in de ochtend om 8.30 uur heb ik mij direct gemeld bij de receptie van het hotel. De medewerker vertelde mij dat hij geen ander aanbod kon doen dan wat de nachtreceptie al aangeboden had aangezien het kamer dus niet over 5-persoons familiekamers beschikt, in tegenstelling tot wat er aan ons verkocht is door Adotravel. De reisleidster (Eveline van Bart) van Adotravel was op dat moment toevallig ook in het hotel en is met mij in gesprek gegaan. Zij is ook met het hotel in gesprek gegaan. Er was namelijk een 4-persoons familiekamer vrij met twee aparte slaapkamers. Ik heb aangegeven akkoord te gaan met een kamer als deze met het toevoegen van een extra bed of matras voor 1 van de kinderen. Ik heb de kamer gezien en die ruimte was aanwezig en deze oplossing was blijkbaar eerder in juli ook een keer aan een reisgezelschap geboden. Het hotel wilde hier echter niet meer aan meewerken aangezien er geen kamers en bedden meer vrij zouden zijn. Ik heb aangegeven dat dat mij bevreemde aangezien wij nu zelfs twee kamers bezet hielden. Maar het hotel werkte hier niet aan mee. Het enige alternatief was 2 kamers iets dichter bij elkaar dan de huidige situatie.
Ik heb uiteindelijk gevraagd om de helft van de reissom over de eerste 3 (van 12) nachten te vergoeden, wat neer komt op nog geen 500 euro.
Van meneer afdeling Legal van Adotravel heb ik een fantastische inhoudelijke terugkoppeling gekregen na slechts 17 weken:
Een reactie vanuit Turkey heeft enige tijd op zich laten wachten.
U heeft geboekt een familiekamer voor 5 personen welke u klaarblijkelijk als te klein heeft beschouwd. Hierna heeft het hotel direct aangeboden om u te voorzien van twee dubbele kamers die dichtbij elkaar lagen welk aanbod u heeft geweigerd.
Vervolgens heeft u gevraagd om een hotelwijziging. Ook aan dit verzoek is gehoor geven, althans u kon verhuizen naar Arnor Deluxe zonder bijkomende kosten. Ondanks uw eigen verzoek heeft u dit ook geweigerd waarna u genoegen nam met twee dubbele kamers.
De wet is niet bedoeld om automatisch reizigers maar te compenseren wanneer een onderdeel van de reis in hun beleving niet helemaal verloopt zoals gewenst. Er moet sprake zijn van een evidente tekortkoming in de nakoming van de reisovereenkomst welke niet kan worden hersteld.
Gelet op dat u de kamer te klein vond; vervolgens meerdere voorstellen zijn gedaan om u - onverplicht - tegemoet te komen en de uiteindelijke oplossing was gelegen in twee kamers zonder dat u daarvoor heeft moeten bijbetalen maakt dat er geen rechtsgrond bestaat voor enige nadere compensatie.
Op mijn reactie dat de door meneer Legal genoemde feiten onjuist zijn en het verzoek om de daadwerkelijke feiten opnieuw te beoordelen kreeg ik een reactie dat hij mij van antwoord gediend had. Daarmee werd het afgedaan. Chapeau Adotravel!!!
Sterke punten
Geld innen!
Zwakke punten
Verantwoordelijkheid nemen!
Slechte service bij problemen
Review over D-Reizen.nlWanneer je online boekt, kun je bij problemen alleen communiceren per mail. Er is een telefonische klantenservice, maar zij mogen niks.
De service van de online klantenservice is niet bestaand. 3 weken na boeking van onze reis naar Egypte, bleek ons hotel te gaan verbouwen en het hele buitenzwembad en de tuin dicht te zijn. Verder zou er tussen 9:00-17:00 sprake zijn geluidsoverlast.
Uiteraard wilden wij graag omboeken. Dit kon tegen een omboektarief van €34,50. Echter de prijs van het andere hotel wat we hadden uitgekozen, was €200,- duurder, dan waarvoor dit hotel op de website van D-reizen werd aangeboden. €234,50 aan extra kosten, waar niet over te praten valt. Annuleren is ook geen optie, dat kost €550,-.
Echt schandalig! En frustrerend! Wij boeken nooit meer bij D-reizen.
Reactie op respons van D-reizen: Volgens de richtlijnen van ACM hoor je bij een grote wijzigingen de reis kosteloos te kunnen annuleren. Aangezien wij het hotel hadden uitgezocht vanwege de prachtige tuin met zwembad, is daar de gehele vakantie geen gebruik van kunnen maken zeker een grote wijziging. Het gaat tenslotte niet om een tennisbaan die een paar dagen dicht is oid.
Wij hadden best willen omboeken, maar €200,- meer moeten betalen, dan de reis nu op jullie website kost, is geen nette oplossing.
Sterke punten
Nvt
CHEAP TICKETS-NOOIT MEER !
Review over CheapTicketsNOOIT MEER EEN BOEKING bij CHEAP TICKETS ! - September 2024 zijn er 3 retour tickets gekocht naar Bangkok met vertrekdatum 03-02-025 retour 24-02-2025. Een van de reizigers wil zijn vertrekdatum naar 13-01-2025 verplaatsen. SIMPELE vraag toch ! En dan begint er een eindeloze mail/chat/telefoon verkeer waarin cheap tickets zegt dat ze dit niet kunnen wijzigen, sturen je naar de KLM - aller behulpzaamst - en hebben een administratieve handeling verricht om de ""groep"" te splitsen zodat CHEAP TICKETS deze wijziging op 1 van de passagiers kan aanpassen. Alleen CHEAP TICKETS kan dit hierna verder aanpassen ( uiteraard tegen bijbetaling) Vervolgens uiteindelijk na eindeloos chat/mail verkeer een mail ontvangen met de correcte wijziging en een bijbetaling van €375,00 , waarna de account bevestiging volgde met een PAYLINK voor €1131,00 met nog steeds de ongewijzigde datum. Het hele circus aan correspondentie weer opnieuw opgestart -inmiddels 3 weken verder, en een bastion waar niet doorheen te komen is, terwijl alle mail bevestigingen er zijn, maar niemand kijkt, niemand pakt het naar behoren op. Ze forceren je gewoon om een complete nieuwe retour ticket te kopen, en de reeds betaalde ticket kun je als verloren beschouwen. Je krijgt te maken met Travix, met AI chatbots, alles in het engels, NIET DOORHEEN TE KOMEN. Niemand die schijnbaar in staat is om alle voorliggende communicatie te lezen en te handelen. Juridisch zijn ze verplicht om deze wijziging door te voeren. BOEK rechtstreeks bij een vliegmaatschappij en laat deze zogenaamde ""aanbieders"" links liggen.
Sterke punten
website -boeken - is eenvoudig
Zwakke punten
schandalige ontoegankelijke klantenservice via chatbox / email / niemand leest -niemand pakt het dossier op, als robots wordt er gereageerd.
Teleurstellend
Review over VillaVibesvan 11 tot 14 oktober 2024 ben ik samen met twee vriendinnen, mee geweest naar de Ardennen, waar we verbleven in het Manoir. Helaas hebben we een aantal zaken ervaren die onze verwachtingen niet hebben waargemaakt.
Tot onze teleurstelling werden we in een van de kleinste kamers geplaatst met zijn 3en. Er was nauwelijks ruimte voor onze koffers, waardoor we constant over elkaar heen moesten leven. Dit gaf ons geen rustig en comfortabel verblijf. De kamer was simpelweg te krap voor drie personen met bagage.
Daarnaast had de dichtstbijzijnde douche geen warm water, waardoor we genoodzaakt waren om door de gang te lopen naar een andere douche. Deze werd echter door zoveel mensen gebruikt dat we vaak moesten wachten. Bovendien wisselde de temperatuur van het water voortdurend, wat het douchen zeer onaangenaam maakte.
Daarnaast viel het me op dat de waterleidingen in de villa van lood zijn. Villa Vibes bood kraanwater aan dat uit deze leidingen kwam, wat mij een ernstige gezondheidskwestie lijkt. Toen ik dit aangaf bij de reisleiders, werd hier nonchalant op gereageerd. Er werd bijvoorbeeld geen alternatief, zoals flessenwater, aangeboden.
Ik heb later dit ook via de mail aangegegeven aan Villa Vibes, waarbij hun reactie het volgende was "Waterleidingen van lood hebben gelukkig geen invloed op de gezondheid. Alleen bij grote hoeveelheden en langdurig gebruik kan dit een invloed hebben op kinderen tot 7 jaar en zwangere vrouwen." Dus ook hier zijn ze niet van plan om simpelweg een oplossing te vinden hiervoor.
Ik wil ook benadrukken dat ik niet de enige ben met deze ervaring. Naast mijn vriendinnen waren er meerdere deelnemers die ontevreden waren over de accommodatie.
al met al: villa vibes is er om je geld aan te nemen, maar vooral geen oplossingen te zoeken zelfs al gaat het om je gezondheid
Zwakke punten
-problemen oplossen
- oplossingsgericht
Indivudele reis Java 24 dagen.
Review over Dari-Java ReizenRobert van Dari Java weet alles en regelt alles wat je wilt tijdens de reis, maar geeft ook advies waar nodig. Eigen vervoer met vaste chauffeurs. Hotels op hele goede locaties.
Samen met mijn dochter een topreis gehad mede door Gatot , onze chauffeur.
Met dit reisbureau moet je inzee gaan, je wordt niet teleurgesteld!
Sterke punten
Individuele en persoonlijke begeleiding.
Zwakke punten
Geen.
Laat D-Reizen links liggen!!
Review over D-Reizen.nlAls je een leuke prettige vakantie wilt moet je NIET bij D-Reizen zijn!!
Sterke punten
Mooie praatjes maken en loze beloftes doen.
Klanten laten barsten op bestemming.
Geld innen en daarna aan je lot overlaten.
Zomaar tickets annuleren
Review over CheapTicketsWij zijn al een tijdje bezig met een bijzondere reis naar India komende januari. Ruim op tijd 4 enkele tickets geboekt en 2 x 2 tickets retour met verschillende datums, mijn vrouw en ik blijven langer. Alles mooi op tijd geregeld en ondertussen al lekker met de voorpret begonnen.
Afgelopen week krijgen wij ineens een email van cheaptickets dat onze 4 tickets voor de heenreis zijn geannuleerd. De reden "ze zijn geannuleerd door de airline".
Verder ook geen oplossing of alternatieve tickets ofzo, deze zullen wel duurder zijn en dan moeten ze er geld bijdoen...
Ook kregen we de mededeling dat ONS geld pas binnen 8 TOT 10 WEKEN retour komt.
Als ze dan annuleren, stort dan ook gelijk het geld retour zodat wij dit kunnen gebruiken voor nieuwe tickets!
Mag dit juridisch überhaupt wel? Het is ONS geld en zij annuleren en houden het vervolgens maanden vast...
Komt er nog eens bij, mochten wij door hun toedoen onze retourtickets moeten wijzigen, wij flink moeten bijbetalen. Mochten wij door deze actie helemaal niet meer kunnen gaan, onze retour tickets annuleren is dus ook niet mogelijk...
Kortom, zij veroorzaken een probleem door zomaar te annuleren en de klant lost het zelf maar op! En wat je ook doet, het gaat sowieso veel geld kosten.
Als je dan contact opneemt en het uitlegt krijg je de standaard bla bla bla.
Totaal kansloos en ze doen niets voor je!
beste reisorganisatie ooit!
Review over Cuscoperu.nlTop reisorganisatie. Alles was ongelooflijk goed geregeld. Zeer scherpe prijs.
Maurice is een echte professional.
Sterke punten
Prachtige reis. Zeer behulpzaam. Zeer goedkoop voor wat we kregen.
Zwakke punten
Geen
Wat een mooie reis
Review over Cuscoperu.nlVia een oud coll zijn we in contact gekomen met Maurice van Cuscoperu.nl. Maurice heeft ons een mooi reisvoorstel gedaan voor 4 weken Peru en Bolivia. Alles was tot in de puntjes geregeld. Zowel de taxi's als de gidsen waren op tijd en waren super vriendelijk. De geboekte hotels waren prima. We hebben dankzij Maurice de mooiste reis van ons leven gemaakt.
Sterke punten
Afspraken worden nagekomen. Alles tot in de puntjes geregeld en geen onverwachte kosten.
Zwakke punten
Die zijn er niet.
Zakynthos was super, 10e reis
Review over One2gether TravelDit was de 10e keer en het was steeds weer super geregeld. Thanks Roos
Sterke punten
Hele goede service en bereikbaarheid
heerlijke vakantie op Lesbos
Review over One2gether TravelWat een heerlijke eiland is dit, het hotel erg ruimtelijk en aardige mensen.
leuke groeps vakantie
Review over One2gether TravelWe hebben genoten van de groep in Zakynthos. Erg veel leuke dingen gedaan.
Sterke punten
klantvriendelijk