Op 3oktober reisde mijn man samen met onze zoon naar Berlijn. Mijn man had het jaar daarvoor een nieuwe heup gekregen, waarbij vele complicaties kwamen. Om het jaar goed af te sluiten boekten zij de reis naar Berlijn. Zij hadden zitplaatsen gereserveerd, maar door de vreselijke drukte ( zij moesten overstappen in Hannover i.v.m. een nationale feestdag) konden zij niet bij hun zitplaats komen. Mensen zaten. lagen en hingen als sardientjes in een blik. Mijn man en zoon hebben de heenweg ( een reis van drieeneenhalf uur) staand door moeten brengen. Het resultaat was dat mijn man een groot gedeelte van de gereserveerde dagen in bed heeft doorgebracht. Zijn heup speelde op en zij hebben geenszins kunnen genieten van hun dagen in Berlijn. Bij thuis komst hebben wij contact opgenomen met de treinreiswinkel. We hebben in een mail uit de doeken gedaan wat er is gebeurd en een aantal weken later kregen wij een bos bloemen met een kaartje waarop was te lezen dat de treinreiswinkel contact op zou nemen met de DB bahn.We moesten hiervoor wel onze tickets op sturen. Vandaag kregen we bericht dat we 10 euro korting krijgen op de eerst volgende boeking bij DB Bahn. Ik heb weer contact opgenomen met de treinreiswinkel en mij werd verteld dat zij niet verantwoordelijk zijn voor dit soort gevallen en de medewerkster vroeg zelfs "waarom mijn man niet was gaan zitten als hij een zitplaats had gereserveerd". Heb haar verteld dat de trein amper dicht kon en dat mijn man en zoon niet bij de zitplaatsen konden komen, maar zij vertelde mij nogmaals dat e.e.a. niet voor hun rekening was. Wij boeken nooit meer bij de treinreiswinkel dat is zeker.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Gereserveerde zitplaatsen waren niet bereikbaar i.v.m. grote drukte i.v.m. met feestdag.
Mensen hingen als sardientjes in een blikje. man en zoon hebben drie en een half uur moeten staan!!!!!! Klantenservice ronduit slecht.