Mijn vakantie gaat niet door door zijn doen.
Boek al jaren bij hem en ging altijd goed.
Vrijdag ochtend weer geboekt en aangegeven dat ik maandag ochtend zou betalen aangezien ik weg moest. Hij heeft daar niet op gereageerd en ik heb netjes zoals afgesproken maandag ochtend betaald.
Wat blijkt maandag avond: hij heeft niets geboekt. Ik zou nu meer moeten betalen en dat was mijn schuld.
Ik heb het te laat aangegeven dat ik maandag zou betalen. Niet dus en heb ik aangetoond maar dat maakt niet uit.
NIET BOEKEN BIJ HEM!
Sterke punten
Sterke punten blijken er niet te zijn zo blijkt achteraf
Zwakke punten
Communicatie, afspraken nakomen, fouten toegeven
Review: Vakantie in het water
Een leuke verdraaiing van het verhaal door Lara reizen om zijn huid te redden. Kan helaas geen printscreen hier plaatsen anders zou het meteen duidelijk zijn hoe hij te werk gaat.
Omdat hij laat reageerde vrijdag liep ik aan tegen mijn deadline dat ik weg moest. Heb geboekt en gelijk aangegeven dat ik maandag zou betalen (als een klant 3 keer per jaar boekt bij je lijkt me dat geen probleem).
Daarna heeft hij de factuur gestuurd en aangegeven dat hij de tickets zou kopen omdat het maandag duurder werd. Daarna vroeg hij of hij een tikkie moest sturen waarna ik hem wees op mijn eerdere melding dat het maandag werd, hierna werd het stil.
Pas toen ik maandag om de reserverings nummer vroeg kwam de reactie dat hij niets geregeld had. Toen hij mijn geld binnen had probeerde hij nog even of ik toch niet wilde boeken bij hem, moest alleen meer betalen.
Dus jammer Lara reizen, dingen verdraaien werkt niet. Fouten maken is menselijk maar los het op, en je verhaal over kosteloos annuleren staat leuk maar er was niets te annuleren omdat jij je werk niet gedaan heb!