Rondreis door Zuid-Engeland en Kanaaleilanden geboekt. De ferryvouchers gaven onjuiste informatie. Naast wat kleine onjuistheden was de vertrekplaats van de ferry naar Guernsey onjuist. Daar bij toeval achtergekomen de avond voor vertrek na bezoek website van Condorferrys. Hierover een email gestuurd, kregen de volgende ochtend per telefoon en per email de verzekering dat vertrekplaats op voucher juist was. Zelf Condorferrys gebeld :de ferry vertrok niet om 13.15 uur vanuit Weymouth maar om 13.00 uur uit Poole. Hierna tel. contact gezocht en ruim 20 minuten moeten wachten voordat er met een medewerker gesproken kon worden. Toen werd er gelukkig wel snel gereageerd en alsnog onze voucher overgeboekt naar Poole. Wij konden de vertrekplaats nog net op tijd bereiken. We wachten nu al 2 weken op uitslag intern onderzoek waarom dat het zo mis kon gaan.
Zwakke punten
Telefonisch slecht beikbaar, 2x ruim 20 minuten in de wacht gestaan.
Zeer belangrijke informatie op voucher onjuist. Slechte reactie op vragen en klachten.
Review: Onbetrouwbaar en slordig
Op onze klacht is in tweede instantie goed gereageerd, met een fraaie attentie en een ruime compensatie voor de gemaakte telefoonkosten