Vertrouwen blindelings op hun hostess, waardoor de klant in een onhygiënische toestand achterblijft. Doen vervolgens aanbiedingen waar je nog fors bij mag betalen. Expedia bood me vervanging die de helft goedkoper was dan de aanbiedingen die ik van ABC Travel kreeg. Maar reisvoorwaarden zijn reisvoorwaarden. Dus slikken of stikken.
En geloof niet dat je bij de geschillencommissie iets voor elkaar krijgt. Zelfs daar wordt een reisoranisatie geprezen om het werk wat IK juist allemaal heb gedaan.
Vanaf de adviserende rol tot aan de uitvoering is allemaal vrij netjes afgehandeld. Maar met name in curacao zouden zijn er toch beter aan doem om zelf het e.e.a. in ogenschouw te nemen.
Sterke punten
Advisering was redelijk goed. Alhoewel ze wel eens wat explicieter hadden mogen inlichten over de accomodatie in curacao.
Zwakke punten
Afhandeling van klachten. Je mag alles zelf doen. En vervolgens gaat de hostess roepen dat ze dat allemaal voor de gasten heeft verzorgd. Waarom ze vervolgens geprezen gaat worden door de reisorganisatie.