Vakantieveilingen helaas klantonvriendelijk gebleken:
Vorig jaar februari won ik een veiling ter waarde van 13 euro van vliegbon.nl. Na een paar weken kreeg ik een mail van vakantieveilingen met de mededeling dat deze website falliet was gegaan en dat ik het geld terug kreeg in de vorm van een Leisure card met de code die in de email stond. Via de code de Leisure card aangevraagd, ik heb nog goed gegekeken in de kaart die ik per mail heb gehad, maar er stond geen vervaldatum bij. Vorige week dacht ik aan mijn Leisure card en met dat in mijn achterhoofd heb ik geboden en een veiling voor een hightea gewonnen. Bij het inwisselen van mijn Leisure card herkende hij de Leisure card niet. Ik heb toen met de klantenservice gebeld en kreeg te horen dat de Leisure card niet meer geldig was. Na verzoek van bewijs dat ik op de hoogte had moeten zijn van het niet meer geldig zijn van de Leisure card, kreeg ik netjes een mail van Sahina met de eerdere mail waarin ik de Leisure card moest bestellen, en op de website stond inderdaad een geldigheidsdatum (maar dus niet op de uiteindelijk kaart die je in je email krijgt). Nou ok, ze hadden gelijk, maar ik vond het niet erg duidelijk. Daarbij, Sahina gaf aan in mijn account te kunnen zien dat ik in de tussentijd geen andere veilingen had gewonnen, dus die 13 euro is nergens anders heen gegaan dan naar Vakantieveilingen. Dus dat vond ik niet helemaal eerlijk. Als compensatie kreeg ik een waardebon van 5 euro aangeboden. Nou dacht ik, als het zo moet, dat is in ieder geval nog iets. Ik heb geprobeerd mijn gewonnen veiling met deze 5 euro te betalen, maar omdat ik eerst heb geprobeerd met mijn Leisure card te betalen zit ik al in stap 2 van het betalingsproces en kan ik de bon niet meer gebruiken. Sahina weer gemaild en het komt er op neer dat ze er allemaal niks aan kunnen (willen) doen. Sahina, bedankt voor het antwoorden van mijn mails, maar ik vind het erg klantonvriendelijk van jullie. Vooral omdat het precies te zien is dat die 13 euro alleen maar naar vakantieveilingen is gegaan. Een beetje compensatie was op zijn plaats geweest. In de laatste mail kreeg ik te horen dat dit het definitieve antwoord was. Jammer dat het zo moet, maar bij deze zijn jullie definitief een klant kwijt.
Groeten,
Rosanne
Sterke punten
klantenservice mailt terug
Zwakke punten
klantenservice komt niet met een oplossing