Begin december 2016 een retour Zwitserland geboekt voor ons gezelschap bestaand uit 2 grootouders, een dochter, en haar drie kinderen waaronder één baby en een peuter. Omdat we vroeg waren en alle reserveringen mogelijk waren werd en Kleinkindabteil in het Familienbereich van de ICE zowel heen- als terug besproken op advies van de medewerker van de treinreiswinkel.
Bij aankomst bij de trein bleek dat er wél in het Familienbereich iets was gereserveerd, op de meest ongelukkige plaatsen die er waren. Danzij een aardige conducteur konden we uiteindelijk in een coupé terecht. Maar nu blijkt dat te terugreis ook verkeerd is geboekt. Bovendien duurt deze reis drie uur langer, zodat we met twee mini-kindjes onder uiterst oncomfortabele omstandigheden moeten reizen. Mijn pogingen om met de treinreiswinkel in contact te komen falen volkomen.
Gisteren gemaild..geen antwoord. Vanmiddag gebeld.... geen antwoord, eind van de middag gemaild... geen antwoord.
Wel bij telefoontje een vriendelijke mevrouw die "hoorde wat ik zei", maar die er niets aan kon doen, want zij had het geheel niet behandeld.
Wat nu te doen?
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Volledig gebrek aan communicatie en service..