nu mijn vraag en dat vinden vele met mij, Waarom zijn de meesten reizen in het voorjaar wel 200 euro duurder per koppel dan in het na jaar, veel ouderen mensen gaan vroeg in het voorjaar van wegen het klimaat, ik vind dat Bolderman hier rekening moet houden, maar ik vind Bolderman, is wel een goede en krachtige reisorganisator in Europa, dat ze de inkoop van de hotels wel goedkoper kunnen krijgen in het voorjaar, ik hoop dat ze iets kunnen betekenden voor de ouderen met hun A,0,W,
Sterke punten
Alles goed geregeld door Bolderman, goede Chauffeurs, al met al zeer goede reisorganisator,
Zwakke punten
kan ze niet vinden, wij reizen al meer dan 20 jaar door Europa, maar Bolderman staat boven aan, als het om rondreizen gaat,
helaas was er weer een grote groep die alle aandacht trok in de bus,waarom doet de leiding van Boosten niet op treden tegen deze gasten, ze zijn asociaal maken lawaai en doen de stoelen achter over zetten hoe zei dit willen, houden totaal geen rekening met anderen passagiers, nemen koolboxen mee in de bus volgepropt met eten, het ergste als de hostess slaapt pakken ze spullen die ze moeten betalen gewoon mee, het ergste is als ze terug zijn in Nederland moeten vervoerd worden naar hun eigen huis, als de chauffeurs zeggen dat ze een te grote koffer hebben worden ze flink uit gescholden, dit gebeurde Zondag 22 oktober in Hoensbroek gewoon schandalig waar kinderen bij stonden dit kan niet en mag niet, De leiding van Boosten reizen moet ten alle tijden de chauffeurs beschermen tegen dit asociale volk, maak nieuwe strengere regels, mocht zich op de reis mensen zich zodanig slecht opstellen en agressief zijn tegen chauffeurs of anderen passagiers moet de chauffeurs direct stoppen en de politie bellen, en die gasten laten verwijderen uit de bus,
Sterke punten
goede bus chauffeurs en hostess, echt top, vind boosten in het algemeen heel goed, een dikke 8.
Zwakke punten
men moet strengere regels op stellen, voor de veiligheid van de passagiers en de chauffeurs en hostess, de leiding moet in gesprek gaan met hun personeel, hoe ze dit beter aan kunnen pakken.