Uiteraard kan er wat mis gaan tijdens je vakantie, daar ben ik me bewust van.
Tijdens onze vakantie kwam er maar geen info over de pick-up tijd voor de transfer voor de vlucht naar huis. Ik kreeg hier een wat raar gevoel bij en heb ze een dag van te voren gemaild ... "geen probleem hoor meneer, deze info is morgen bij uw hotel".
Niet dus.
Op onze laatste dag dus noodgedwongen aan het hotel gebonden omdat we niet weten hoe laat we opgehaald gaan worden.
Uiteindelijk het noodnummer gebeld van de transfer maatschappij, nummer is niet eens in gebruik. Fijn dan ... noodnummer.
Suntip gebeld, uitgelegd wat er aan de hand is "we gaan het uitzoeken en bellen u terug".
Dat duurt dan vervolgens een lange tijd en dus kan je nog steeds niets gaan ondernemen, zelfs niet even weg een hapje eten of zo.
Uiteindelijk wordt je teruggebeld en krijg je een transfertijd door, de dag is dan al nagenoeg om.
Absoluut al niet blij door de stress, de verloren dag en het lange wachten pak je dan je koffers maar en sta je op de door Suntip aangegeven tijd bij de receptie van je hotel.
Maar raad wat, al wat er komt ... geen transfer bus, zelfs een uur na de aangegeven tijd nog steeds niets. Stressssss.
Weer bellen dus met Suntip, weer uitleggen wat er aan de hand is en opnieuw "we gaan het uitzoeken en bellen u terug".
Dat gebeurt dan ook "de chauffeur is nu onderweg".
En inderdaad, er komt een norse en chagrijnige chauffeur, gooit letterlijk de bagage in z'n bus en rijd als een dwaas, snoeihard, meerdere malen door rood en op het vliegveld gooit hij ook weer letterlijk de koffers uit de bus. Beide koffers beschadigd.
Bij thuiskomst dit verhaal als klacht neergelegd bij Suntip.
Voor alle stress, de verloren laatste vakantiedag, telefoniekosten vanuit Turkije naar Suntip Nederland en de beschadigde koffers geeft Suntip een tegemoetkoming van 25,-
Dus ja, wees gewaarschuwd, als er wat mis gaat verwacht dan niets van een fatsoenlijke klachtenafhandeling.
Of je gokt dat alles goed gaat of je neemt een andere reisaanbidder is mijn advies.
Sterke punten
Scherpe prijzen
Zwakke punten
Klantenservice / Klachtafhandeling