Hebben recent een reis geboekt bij Atuu vanwege eerdere ervaringen. Atuu deinst er niet voor terug om op het laatste ogenblik (een week voor aanvang van de reis) slechtere hotelletjes te boeken en dat in November af te doen onder de noemer ja helaas het Hotel was al vanaf september volgeboekt. Men durf voor extra Safaris exhorbitante bedragen te vragen. Tuurlijk een uitgebreide review per e-mail gestuurd waarop we niets terug hoorden.....Na 2 maanden navraag gedaan, vonden het toch vreemd dat we geen enkele reactie terug kregen.....
Reactie van Atuu Het lijkt erop dat het kaartje dat we jullie per post hebben gestuurd, niet is aangekomen? Daarin bedanken we jullie voor de terugkoppeling, die we overigens inmiddels zowel intern als met onze agent hebben besproken, om onze reizen en onze dienstverlening verder te verbeteren. Bij dezen dus nogmaals dankjewel daarvoor.
Tuurlijk kaartjes kunnen verloren gaan......
Sterke punten
Ondanks alles prima reis gehad!
Zwakke punten
Atuu beschouwt een reis van een reiziger als haar eigendom en niet als het eigendom van de klant.