Dit jaar een interrail ticket geboekt met reservering. Een globale pas in maart want dan is er 25 procent korting. En gelijk betaald.
-Na 2 twee maand navraag gedaan stand van zaken per mail. Geen reactie gekregen uiteindelijk na bellen toch antwoord dat er werd gewerkt aan de bestelling
-Eindelijk reactie over interrail pas. Met gelijk rekening voor reservering en de al betaalde passen. Gemaald dat interrail ticket al betaald was en gevraagd dom aangepast factuur. Geen reactie wel een aanmaning. Na opnieuw lang bellen aangepast.
-vandaag opnieuw mail van interrail dat ze dat ze de pas willen bestellen. Maar dat ze niet weten welke want wij hebben pas van 420 euro besteld en die bestaat niet aangezien de korting in maart geldig was. Opnieuw gebeld dat ik in maart besteld en betaald heb en dat als zij die pas nu pas gaan bestellen dat hun probleem is. Ze gaan het nu uitzoeken.
Ik wacht inspanning af maar denken dat ik snel weer bel.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
-raken bestelling en betalingen kwijt
-komen afspraken niet naar
-reageren niet op mail
-bereken kosten voor hun fouten
-factureren meerdere malen zelfde tickets
-geen enkel begrip voor de frustratie van hun klanten