nooit via treinreiswinkel
Een paar weken geleden zijn wij met de trein naar Berlijn en terug gereisd. Wij hadden via treinreiswinkel een complete reis geboekt. Helaas hebben wij nogal wat tegenslag gehad.
1. Heenreis reed de trein met gereserveerde 1e klas plekken niet
2. We hebben een trein van 2 uur laten genomen en tot Bad Bentheim gestaan in een overvolle trein
3. Vertraging was op eindbestemming ruim 4 uur
4. Terugreis reed de ICE144 met geboekte 1e klas plekken pas vanaf Bad Bentheim
5. We hebben tot Bad Bentheim in een overvolle restauratiewagen afwisselend gestaan en gezeten
Kortom;
- 1e klas plekken heen niet gelukt
- vertraging ruim 4 uur
- 1e klas plekken terug niet gelukt
Daarnaast bleek het hotel een diervriendelijk hotel te zijn. Dit stond niet in de beschrijving bij het boeken. Wanneer dat er wel had gestaan, hadden we dit hotel niet geboekt. Aangezien ik een allergie voor honden heb.
Wat is het antwoord van treinreiswinkel op onze tetechte klachten: los het zelf op met de Deutsche Bahn en los het zelf op met het Hotel!!
Zelf oplossen terwijl we bij hun een totaalpakket hebben geboekt.
Sterke punten
Zijn er niet
Zwakke punten
Klantenservice