Wij zijn al een tijdje bezig met een bijzondere reis naar India komende januari. Ruim op tijd 4 enkele tickets geboekt en 2 x 2 tickets retour met verschillende datums, mijn vrouw en ik blijven langer. Alles mooi op tijd geregeld en ondertussen al lekker met de voorpret begonnen.
Afgelopen week krijgen wij ineens een email van cheaptickets dat onze 4 tickets voor de heenreis zijn geannuleerd. De reden "ze zijn geannuleerd door de airline".
Verder ook geen oplossing of alternatieve tickets ofzo, deze zullen wel duurder zijn en dan moeten ze er geld bijdoen...
Ook kregen we de mededeling dat ONS geld pas binnen 8 TOT 10 WEKEN retour komt.
Als ze dan annuleren, stort dan ook gelijk het geld retour zodat wij dit kunnen gebruiken voor nieuwe tickets!
Mag dit juridisch überhaupt wel? Het is ONS geld en zij annuleren en houden het vervolgens maanden vast...
Komt er nog eens bij, mochten wij door hun toedoen onze retourtickets moeten wijzigen, wij flink moeten bijbetalen. Mochten wij door deze actie helemaal niet meer kunnen gaan, onze retour tickets annuleren is dus ook niet mogelijk...
Kortom, zij veroorzaken een probleem door zomaar te annuleren en de klant lost het zelf maar op! En wat je ook doet, het gaat sowieso veel geld kosten.
Als je dan contact opneemt en het uitlegt krijg je de standaard bla bla bla.
Totaal kansloos en ze doen niets voor je!