Ik schrijf bijna nooit reviews, maar wat een kut organisatie is dit! Onze vlucht had vertraging (al op schiphol), waardoor we de transfer misten. De transferorganisatie zegt doodleuk dat we tot 04:00 uur moesten wachten op een vliegveld waar alles dicht is. BELACHELIJK! Bel je het noodnummer, dan zeggen ze dat je een Uber mag nemen en dat de kosten door De VakantieDiscounter worden vergoed. Ik heb dit uitdrukkelijk gevraagd en zij bevestigden het nog! En wat gebeurt er? Vier weken later krijg je een gore mail waarin ze doodleuk beweren dat je er 'zelf voor hebt gekozen' en dat je die taxi van 100 euro maar lekker zelf moet betalen.
Dan bel je ze om verhaal te halen, krijg je het volgende antwoord: "Ja, klachtenafhandeling gaat via een andere organisatie, het noodnummer niet. Ik kan niks voor je doen" Wat een stelletje amateurs! Dit is gewoon absurd, schaamteloos en klantonvriendelijk tot op het bot. Wat een achterlijke, waardeloze bende.