Reviews van deze auteur (25770)

Het begin van het einde voor Adrennes-Etappes!!!

Review over Ardennes Etape

Het begin van het einde voor Adrennes-Etappes. De manier waarop dit bedrijf omgaat met de Corona maatregelen zal er zeker voor zorgen dat dit bedrijf ten onder gaat. Ze hebben geen verzekering en zijn niet aangesloten bij een garantiefonds. Wij hebben voor Juli 2020 een huis geboekt aan het begin van dit jaar. Op dit moment mogen wij als Nederlanders België niet inkomen. Wij moeten deze week het restant betalen. Gezien het feit dat het bedrijf alleen maar negatief in het nieuws is, geeft dit ons geen vertrouwens om het restant te voldoen. Hoe kun je van een klant verwachten om nog zoveel geld over te maken als restant betaling terwijl je als bedrijf niks anders dan negatieve beoordelingen krijgt?! Ze bieden vouchers aan klanten die het volledige bedrag betaald hebben. Ik heb ze telefonisch gesproken en ze hebben al duizenden vouchers afgegeven in de afgelopen maanden en zullen dit blijven doen totdat de maatregelen opgeschort worden. Zelf met een voucher heb je straks geen schijn van kans om een huis te boeken omdat er heel veel nieuwe boekingen zullen zijn en ook nog eens alle vouchers ingewisseld gaan worden. En dan mag je hopen dat het huis dat je wilde hebben überhaupt nog beschikbaar is. Hele grote kans dat het huis niet meer beschikbaar is. Als het bedrijf straks failliet is, ben je alles kwijt. Dit bedrijf geeft steeds aan dat ze niks verkeerds doen omdat alles volgens hun algemene voorwaarden gaat. Uit eigen ervaring met rechtszaken tegen dit soort bedrijven en hun handelen weet ik dat rechters dit soort algemene voorwaarden nietig verklaren omdat het bedrijf namelijk er alles aan moet doen om hun klanten te helpen en dit ook aan moeten tonen. Algemene voorwaarden zijn vaak gewoon huisregels. Tot zo ver, is ons gezegd dat als wij niet op tijd betalen dat dan de reservering wordt geannuleerd. Nogmaals, wij willen wel gaan maar op dit moment morgen wij dan als Nederlanders niet. Ze hebben het steeds over wat de overheid zegt en de gemeenten, maar waar ze hebben het niet over ‘wat ze zelf gedaan hebben om het hun klanten te helpen’. Wij hebben ze gevraagd om ons wat extra tijd te geven in deze onzekere periode, maar dit willen ze niet verwijzend naar hun voorwaarden. Deze bijzondere tijden, vragen om bijzondere maatregelen en beslissingen. Zoveel mogelijk rekening houden met elkaar. Elkaar helpen waar nodig. Zowel als individu of als bedrijf. Iedereen heeft nu te maken met deze situatie. Alle bedrijven nemen bijzonder maatregelen. Dit bedrijf heeft helemaal niks gedaan. Niet eens contact opgenomen met huiseigenaren om naar oplossingen te zoeken. Je aanbetaling raak je kwijt, ook als iemand anders het huis in die periode alsnog boekt. Ze geven geen voucher voor de aanbetaling. Toen ik ze aan de telefoon had, heb ik ze gevraagd wat ze zelf vonden van de vele negatieve feedback? Hun antwoord: Mensen laten alleen een recensie achter als ze een slechte ervaring hebben gehad. Toen ik ze vertelde dat ik zelf ook een bedrijf heb, met duizenden alleen maar goede feedback, dat was iets waar ze geen antwoord op hadden. Ik vertelde ze toen dat ik dit heb bereikt met service, communicatie, klanten helpen en problemen op te lossen. Dit bedrijf doet niks. Dit soort mensen en bedrijven noem ik dieven en profiteurs! Zulke bedrijven mogen van mij van de aardboden verdwijnen! Wij zullen de situatie monitoren en contact opnemen met ons rechtsbijstand en eventueel een geschillencommissie.

reacties: