Reviews van deze auteur (27086)

Kunnen de druk niet aan

Review over De VakantieDiscounter

Vakantie naar Griekenland begin dit jaar geboekt. Mede destijds voor de VakantieDiscounter gekozen omdat ze via meerdere kanalen service verlenen: telefoon, chat etc. In ieder geval kan je met een persoon spreken/chatten,
dit communiceert wel zo prettig. Begin juli konden ze de druk niet meer aan en hadden besloten om alle rechtstreekse communicatie te stoppen en alleen service via mail te leveren. Reactie tijd op mail is met een beetje geluk 2 weken. Zelf gekozen om de de vakantie te annuleren en ik accepteer dan ook annuleringskosten. Maar dankzij de VakantieDiscounter waren de annuleringskosten wel ruim 200 euro duurder omdat zij het annuleringsverzoek pas na twee weken hadden doorgezet naar Corendon, die kosten vanaf die dag had berekend. Daarboven op rekent de VakantieDiscounter ook nog eens 25 euro voor deze matige service. Dit extra bedrag uiteraard voor rekening van de klant. Wel besloten om vast te betalen want risico was dat met de communicatie mogelijkheden met de VakantieDiscounter het bedrag nog hoger zou uitvallen. Bij ANVR nagevraagd en een annuleringsverzoek moet op de dag of de dag erna na indienen worden uitgevoerd. Dit uiteraard bij de VakantieCounter gemeld maar totaal geen reactie. Wel op je website zetten dat je lid met van ANVR maar dan niet de regels naleven.

Bedrijf laat zien hoe belangrijk de klanten zijn als de druk wat hoger wordt.
Ja ik weet de reisbranche heeft het nu extra druk maar andere bedrijven in branche zijn wel gewoon bereikbaar.
Ik zal er in ieder geval nooit meer een reis boeken.

Sterke punten
Zwijgen.
Eerlijk is eerlijk, ze hebben een mooie website. Goed gebouwd. Goede response.
Aan de IT ligt het niet.

Zwakke punten
Communicatie.
Eigen onkunde doorbereken aan de klant.
Kunnen de druk niet aan en besluiten dan maar om communicatie te stoppen. regelen.

reacties: